.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران با کمترین تنش کارگری و کارفرمایی
تنش‌های کارگران و کارفرمایان در مازندران به حداقل خود رسیده است.

به گزارش شمال نیوز، اصغری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به تشدید مشکلات کارگران و کارفرمایان همزمان با شیوع کرونا گفت: برخی کارگران شاید حداقل‌ها را هم دریافت نمی‌کنند و کارفرمایان نیز با وجود تعطیلی واحد‌ها با مشکلات مالی روبرو هستند.

 

او با بیان اینکه شرایط اقتصادی خاص و شیوع بیماری کرونا تصمیم گیری را سخت می‌کند، افزود: حجم زیاد کارگران در مازندران نیز سختی کار را دوچندان کرده است.

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران ، مشکلات کارگری را با توجه به دریافت حداقل دستمزد‌ها  قابل پیش بینی دانست و ادامه داد: تنظیم رابطه کارگر و کارفرما بر اساس قانون به عهده این اداره است و ادارات شهرستانی تلاش کردند با ارجاع پرونده‌ها به مراجع حل اختلاف کمترین تنش را بین کارگران و کارفرمایان در استان داشته باشند.

 

اصغری عملکرد شورا‌های حل اختلاف را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ۳۰ درصد پرونده‌ها با سازش کارگران و کارفرمایان حل و فصل شده است.

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در خصوص حقوق و دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۰ نیز گفت: دولت، تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در ماه‌های پایانی هر سال با برگزاری جلسات حداقل دستمزد سال را مصوب می‌کنند و به نظر می‌رسد قبل از اسفند ماه این جلسات برگزار و حداقل حقوق و دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۰ مشخص شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.